Procedura solutionare plangeri

In conformitate cu Ordinul nr. 16 din 18.03.2015 emis de Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei, va punem la dispozitie urmatoarele:

1. Procedura – cadru privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare a plangerilor clientilor finali

Procedura – cadru se aplica de catre furnizorii de energie electrica si gaze naturale, in vederea solutionarii plangerilor primite de la clientii finali, pentru urmatoarele activitati:

  • contractarea energiei electrice si gazelor naturale;

  • facturarea contravalorii energiei furnizate;

  • ofertarea de preturi si tarife;

  • continuitatea in alimentarea cu energie;

  • asigurarea calitatii energiei furnizate;

  • functionarea grupurilor de masurare;

  • acordarea dreptului de schimbare a furnizorului;

  • informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare;

  • rezolvarea plangerilor la adresa furnizorului, formulate de clientii finali cu privire la nerespectarea legislatiei in vigoare;

  • rezolvarea altor plangeri ale clientilor finali.

2. Formularul de inregistrare a plangerii

Plangerile vor fi transmise in atentia:

  • Premier Energy Trading S.R.L.
  • Str. Vasile Alecsandri, Nr. 4, Cladirea The Landmark, Corp A, Et. 2, Bucuresti
  • 021/795.56.86
  • office(Replace this parenthesis with the @ sign)premierenergytrading.ro

Program de lucru: 09:00 – 17:00
Program audiente: Marti, Joi 10:00 – 12:00

Persoana de contact:

  • Catalina Caldarescu – Analist gaze naturale
  • 0742 262 386
  • catalina.caldarescu(Replace this parenthesis with the @ sign)premierenergytrading.ro

Clientii finali au dreptul de a apela la:

  • Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE):
  • Str. Constantin Nacu nr. 3, Bucuresti, Sector 2, Cod postal 020995, ROMANIA
  • 021-327.81.74 ; 021-327.81.00
  • 021-312.43.65
  • anre(Replace this parenthesis with the @ sign)anre.ro
  • Alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor
  • Instantele judecatoresti competente
Procedura, etapele si documentele necesare procesului de solutionare a plangerilor clientilor finali
Ordinul 16 din 2015 – Procedura solutionare plangeri clienti finali
Formular solutionare plangeri clienti finali
Raportare plangeri clienti pentru Ianuarie – Iunie 2022 – Anexe 3-5
Raportare plangeri clienti pentru Iulie – Decembrie 2022 – Anexe 3-5
Raportare plangeri clienti pentru 2022 – Anexe 3-5
Raportare plangeri clienti pentru Ianuarie – Iunie 2023 – Anexe 3-5
Raportare plangeri clienti pentru Iulie – Decembrie 2023 – Anexe 3-5
Raportare plangeri clienti pentru 2023 – Anexe 3-5

 

Raportare plangeri clienti pentru Ianuarie – Iunie 2024 – Anexe 3-5