Procedura solutionare plangeri
In conformitate cu Ordinul nr. 16 din 18.03.2015 emis de Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei, va punem la dispozitie urmatoarele:
1. Procedura – cadru privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare a plangerilor clientilor finali
Procedura – cadru se aplica de catre furnizorii de energie electrica si gaze naturale, in vederea solutionarii plangerilor primite de la clientii finali, pentru urmatoarele activitati:
contractarea energiei electrice si gazelor naturale;
facturarea contravalorii energiei furnizate;
ofertarea de preturi si tarife;
continuitatea in alimentarea cu energie;
asigurarea calitatii energiei furnizate;
functionarea grupurilor de masurare;
acordarea dreptului de schimbare a furnizorului;
informarea clientilor finali in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare;
rezolvarea plangerilor la adresa furnizorului, formulate de clientii finali cu privire la nerespectarea legislatiei in vigoare;
rezolvarea altor plangeri ale clientilor finali.
2. Formularul de inregistrare a plangerii
Plangerile vor fi transmise in atentia:
- Premier Energy Trading S.R.L.
- Str. Vasile Alecsandri, Nr. 4, Cladirea The Landmark, Corp A, Et. 2, Bucuresti
- 021/795.56.86
- office(Replace this parenthesis with the @ sign)premierenergytrading.ro
Program de lucru: 09:00 – 17:00
Program audiente: Marti, Joi 10:00 – 12:00
Persoana de contact:
- Catalina Caldarescu – Analist gaze naturale
- 0742 262 386
- catalina.caldarescu(Replace this parenthesis with the @ sign)premierenergytrading.ro
Clientii finali au dreptul de a apela la:
- Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE):
- Str. Constantin Nacu nr. 3, Bucuresti, Sector 2, Cod postal 020995, ROMANIA
- 021-327.81.74 ; 021-327.81.00
- 021-312.43.65
- anre(Replace this parenthesis with the @ sign)anre.ro
- Alte proceduri extrajudiciare de solutionare a plangerilor
- Instantele judecatoresti competente