Managementul calitatii

Sistemul de management al calitatii din cadrul Premier Energy Trading a fost dezvoltat pentru a se asigura faptul ca produsele si serviciile furnizate vin in mod sistematic in intampinarea cerintelor si asteptarilor clientilor si respecta cerintele standardului international SR EN ISO 9001:2015.

Politica in domeniul calitatii, procedurile precum si instructiunile la care face referire aceasta sectiune sunt in stransa concordanta cu directiile de dezvoltare si cu obiectivele stabilite de managementul Premier Energy Trading.

Politica in domeniul calitatii, procedurile si instructiunile sistemului de management al calitatii sunt valabile si aplicabile pentru toti angajatii Premier Energy Trading. Acest sistem este pus in vigoare pentru a va asigura ca:

  • demonstram capabilitatea permanenta de a furniza produse si servicii care satisfac cerintele clientilor nostri si pe cele ale legislatie in vigoare

  • calitatea gazelor naturale furnizate se incadrează in parametrii fizico-chimici stabiliti de catre reglementarile in vigoare

  • organizatia noastra urmareste sa atinga si sa imbunatateasca satisfactia clientilor sai

  • garantam indeplinirea cerintelor de calitate, solicitand in acest scop operatorilor de transport si distributie efectuarea periodica a analizelor corespunzatoare la punctele de livrare

  • masuram gazele naturale continuu, cu aparate omologate si verificate periodic, conform standardelor si reglementarilor in vigoare

Pentru informatii suplimentare referitoare la politica noastra de calitate si dezvoltare permanenta, va invitam sa descarcati documentele atasate mai jos sau sa ne contactati prin datele disponibile pe website.

Declaratia Managementului de Politica in Domeniul Calitatii
Reglementari Aplicabile Premier Energy Trading
Raport privind activitatea de informare a clientilor finali in anul 2021
Raport privind activitatea de informare a clientilor finali in anul 2022
Raport privind activitatea de informare a clientilor finali in anul 2023
Dreptul la informare